Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Barkens HF
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Barkens HF.
Barkens HF
Följ oss för uppdateringar
Vi har idag haft årsmöte för Barkens medlemmar i demokratisk anda. Mötet fastslog att bevilja den sittande stryrelsen ansvarsfrihet för det gångna året och vi har valt in några nya ledamöter i styrelsen och några omval. Välkomna Bo-Erik Nilsson, ledamot och Inez Annersved, suppleant och kioskansvarig. Tack Frasse för din insats i styrelsen och tack till Znar som tyvärr flyttat från Smedjebacken. Vår ordförande Kerstin fortsätter ett år till, vilket vi är mycket tacksamma för, vi som arbetar i valberedningen. Tack till alla övriga ledamöter som fortsätter att utveckla handbollen i Smedjebacken tillsammans med våra tränare/ledare.
| Upptakt inför Säsongen | 16 aug, 17:00 |
| Idrottens Dag | 25 sep, 09:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera