Årsmöte 2022

25 APR 2022 16:30
Alla medlemmar är välkomna till Barkens Årsmöte 24/5 kl 18.30 Grendanderska, Årsmöteshandlingar finns att tillgå på plats.
  • Uppdaterad: 25 APR 2022 09:51

Varmt välkomna på årsmötet, det är i år 61 år sedan klubben bildades. Anmäl er till Kerstin Angberg Morgården om ni vill delta på Årsmötet, 070-3388872 eller skicka epost. This is a mailto link

Valberedningen jobbar just ny med att tillfråga ett antal personer för att fylla på några platser i styrelsen, vi söker en ordinarie ledamot på 2 år samt en suppleant på 1 år, och den 1 maj träffas alla ledare och styrelsen för att förbereda en verksamhetsplan som kommer att presenteras och beslutas om på årsmötet.

Barkens HF har en stabil ekonomi och en styrelse med engageman och erfarehet, valberedningen består av Malin Andersson 073-0648418 som är sammankallande och Markus Ångerud070-5463556 och Karin Boström 070-6645460. Ring om ni har tips på namn till någon vi kan kontakta för styrelseuppdrag.

Vår strategi är att man i vår förening helst bara ska ha ett uppdrag, antingen tränare, hjälptränare, eller så har du någon roll i styrelsen inte båda, vi vill fördela föreningsarbetet så att det känns roligt och glädjefullt och inte belastande, I Barken har vi kul!

Skribent: Karin Boström
E-post: Adressen Gömd

Våra sponsorer:

Dalarnas Försäkringsbolag.jpg

Sponsor logga

Företags logga

Smedjebackens energi

Norrbärke sparbank

Ludvika Elinstallation

logga Dahlström

logga dalaelektro

Övriga sponsorer:

Gränges Hyr-Kart AB

Anslagstavla!

Vi säljer dom poulära plastpåsarna (fryspåsar) 65kr, kontakta någon av våra ledare.

logo-bingolotto

Stöd Barkens Handsbollsförening genom att prenumerera på minst 1 lott, ett enkelt sätt att stödja föreningslivet plus att du också kan vinna pengar och priser.

Klicka här eller på bilden.

Postadress:
Barkens HF - Handboll